Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Zapytanie ofertowe -wymiana drzwi

 

Otwock, dnia 16.05.2025r.

 

 

Zapytanie ofertowe nr 5/2025

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Dyrektor Przedszkola nr 20 w Otwocku zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę drzwi MDF wewnętrznych białych (2 pary) wraz z okuciami, zgodnych z wykonanym pomiarem przez zainteresowanego wykonawcę oraz z ich montażem.

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania i wymiany dwóch par drzwi wewnętrznych w sali nr 11 w Przedszkolu nr 20 w Otwocku.

Materiał i narzędzia potrzebne do wykonania robót zapewnia Wykonawca.

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

 Do dnia 16.08.2025 r

 

  1. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
  2. Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 – formularz oferty       do niniejszego zapytania ofertowego oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy/ów.
  3. Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto za całość realizacji zamówienia.
  4. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym upusty i rabaty.
  5. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.
  6. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
  7. W cenie zaproponowanej przez wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1) należy uwzględnić także demontaż i wywóz drzwi obecnych.
  8. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
  9. Wszelkie miejsca w ofercie, w których wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy.
  10. Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 21 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT przez wykonawcę, na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego podpisanego przez wykonawcę i zamawiającego.
  11. Wynagrodzenie należne wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym/wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury VAT/rachunku adekwatnie do wykonanej pracy.*
  12. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni roboczych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
  13. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może zmodyfikować  treść  zapytania  ofertowego.  Dokonana  modyfikacja  zostanie  niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którzy otrzymali zapytanie ofertowe lub zgłosili się do zamawiającego oraz zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego.
  14. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego.
  15. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  16. Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnień lub uzupełnień złożonej oferty w zakresie dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia.
  17. Ofertę w postaci załącznika nr 1 do zapytania ofertowego (formularz oferty) należy złożyć do dnia 30.05.2025 r. do godz. 15.00 w gabinecie dyrektora Przedszkola nr 20 w Otwocku Oferta musi być złożona w trwale zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres zamawiającego z napisem na kopercie „Formularz ofertowy – wymiana drzwi”  oraz  nazwą  i  dokładnym adresem wykonawcy wraz z numerami telefonów wykonawcy (dopuszcza się pieczątkę wykonawcy).

          Ofertę można również przesłać drogą mailową na adres: p20@oswiata-otwock.pl w formie scanów dokumentów.

  1. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej zamawiającego, zaś wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie/ mailowo.
  2. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda załączenia do oferty:

18.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,

18.2.  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  1. Osobami uprawnionymi    do    kontaktu    z    oferentami    jest dyrektor Przedszkola nr 20 

          Agnieszka Dziedzic tel. 22 779 71 68 lub 570 519 316, e-mail:  p20@oswiata-otwock.pl

 

 

*/ niepotrzebne skreślić

                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

                                                                                                 Dyrektor Przedszkola

                                                                                                  Agnieszka Dziedzic

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    pieczęć Wykonawcy

Załącznik nr 1 do

Zapytania ofertowego

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

W odpowiedzi na ogłoszenie ……………………………. w trybie zapytania ofertowego            na…………………………………………………………………………………………………...………………..…..…….. składamy niniejszą ofertę oświadczając, że akceptujemy w całości wszystkie warunki zawarte w zapytaniu ofertowym.

 

Nazwa wykonawcy:

…………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………

Adres: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Tel.

……………………………………………………………………………………………………

e-mail: …………………………………………………………………………………………………….

REGON: …………………………………… NIP: ……………………………...

 Oferujemy/oferuję wykonanie ww. przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zapytania ofertowego za kwotę: ………………….. netto, …..% VAT, brutto ………………………, słownie  ………………………………………………………………………………..……………………..

Oświadczenia i informacje dla wykonawcy:

  1. W przypadku niezgodności ceny napisanej cyfrowo i ceny napisanej słownie rozstrzygająca będzie cena napisana słownie.
  2. Formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
  3. Oświadczamy, że:
    • powyższe ceny zawierają wszystkie koszty, jakie ponosi zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty;
    • w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia;
    • dysponujemy środkami finansowymi niezbędnymi do realizacji całego zamówienia;
    • zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty;
    • zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego i nie wnosimy do niej zastrzeżeń;
    • zapoznaliśmy się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobyliśmy wszelkie informacje konieczne do właściwego przygotowania niniejszej oferty;
    • oferujemy wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w terminie: …………………………………………………………………………………………………
    • jeżeli nastąpią jakiekolwiek znaczne zmiany przedstawione w naszych dokumentach załączonych do oferty, natychmiast powiadomimy o nich zamawiającego;
    • faktury VAT będą płatne w terminie 21 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby zamawiającego:
  4. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty :

1)…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...2)……………………………………………………………………………………………………………….……….…………………………….………………………………………………

  1. Ja niżej podpisany/a ……………………………………………………………….. zam. ………………………………………………………………………………., wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z wykonywanym zamówieniem publicznym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). **

                                   

 

…………………………………                                       ………………………………………              miejscowość, data                                                                                    podpis oraz pieczęć wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2 do

Zapytania ofertowego

 

pieczęć wykonawcy

 

 

ZAMAWIAJĄCY:

Dyrektor Przedszkola nr 20 w Otwocku

 

Składając ofertę w postępowaniu na ………………………………………………..  spełniamy warunki udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone          w zapytaniu ofertowym i

 

OŚWIADCZAM, ŻE:

wskazany  powyżej wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

  1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
  2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
  3. zdolności technicznej lub zawodowej.

 

 

 

 

…………………………………….                          ………………………….………….

              miejscowość, data                                                               podpis oraz pieczęć wykonawcy

 

 

 

 

Data dodania: 2025-05-21 09:42:36
Data edycji: 2025-05-21 09:43:59
Ilość wyświetleń: 39
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej