Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Zapytanie ofertowe

 

                                                                                                            Otwock, dnia 04.07.2023r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Dyrektor Przedszkola nr 20 w Otwocku  zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę wymiany  i renowacji ogrodzenia wokół terenu Przedszkola nr 20 w Otwocku przy ul. Majowej 230

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
  • Przedmiotem zamówienia jest
  1. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:

w części A - demontażu ogrodzenia frontowego – 29mb w tym 2 bramy i 2 furtki, wraz z utylizacją

                    gruzu i stali,

                  - montażu podmurówki, słupków, paneli ogrodzeniowych –  o wym.  240x150

                  - wykonania i montażu 1 furtki o wym. 170x100,

                  - wykonania i montażu 1 furtki o wym.170x120

                  - wykonania i montażu bramy wjazdowej skrzydłowej o wym. 170x400

w części B – demontażu ogrodzenia – 52 mb wraz z utylizacją gruzu i stali,

                  - montażu podmurówki,

                  -  montażu  paneli ogrodzeniowych,  słupków

 w części C – demontażu siatki – 15 mb, słupków wraz z utylizacją stali,

                    - renowacja podmurówki,

                    - odmalowanie bramy oraz furki już istniejącej,

                    - montażu  paneli ogrodzeniowych,  słupków

w części D  – demontażu siatki – 76 mb, słupków wraz z utylizacją stali,

                    - renowacja podmurówki,

                    - montażu paneli ogrodzeniowych,  słupków

  1. Materiał i narzędzia potrzebne do wykonania robót zapewnia Wykonawca.

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: lipiec – sierpień 2023r.

 

 

  1. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
  2. Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 – formularz oferty do niniejszego zapytania ofertowego oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy/ów.
  3. Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto za całość realizacji zamówienia.
  4. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym upusty i rabaty.
  5. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna
  6. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
  7. W cenie zaproponowanej przez wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1) należy uwzględnić także utylizację gruzu i stali.
  8. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez wykonawcę.
  9. Wszelkie miejsca w ofercie, w których wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy.
  10. Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze lub rachunku w ciągu 21 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT lub rachunku przez wykonawcę, na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego podpisanego przez wykonawcą i zamawiającego.
  11. Wynagrodzenie należne wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym/wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury VAT/rachunku adekwatnie do wykonanej pracy.
  12. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni roboczych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
  13. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może zmodyfikować  treść  zapytania    Dokonana  modyfikacja  zostanie  niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którzy otrzymali zapytanie ofertowe lub zgłosili się do zamawiającego oraz zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego.
  14. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego.
  15. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  16. Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnień lub uzupełnień złożonej oferty w zakresie dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia. 
  17. Ofertę w postaci załącznika nr 1 do zapytania ofertowego (formularz oferty) należy złożyć do dnia 11.07.2023 r. do godz. 15.00 w gabinecie dyrektora Przedszkola nr 20 w Otwocku. Oferta musi być złożona w trwale zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres zamawiającego z napisem na kopercie „ Formularz ofertowy - ogrodzenie” oraz  nazwą  i  dokładnym adresem wykonawcy wraz z numerami telefonów wykonawcy (dopuszcza się pieczątkę wykonawcy).
  18. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej zamawiającego, zaś wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie/ mailowo.
  19. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda załączenia do oferty:
  20. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
  21. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji    o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  22. Osobami uprawnionymi do kontaktu z oferentami jest Dyrektor Przedszkola nr 20 w Otwocku, tel. 22 779 71 68 , e-mail: p20@oswiata-otwock.pl

 

 

*/ niepotrzebne skreślić

                                                                                                                                                        

 

                                                                                                                                                                 ……………………………………………………………………….       

                                                                                                                 podpis zamawiającego

 

 

 

(pieczęć wykonawcy)

Załącznik nr 1                                                                                                                            do Zapytania ofertowego

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

W odpowiedzi na ogłoszenie …………………………………... w trybie zapytania ofertowego na …………………………………………………………………………………………………………………..…..…….. składamy niniejszą ofertę oświadczając, że akceptujemy w całości wszystkie warunki zawarte w zapytaniu ofertowym.

 

Nazwa wykonawcy:

…………………………………………………………………………………………………….

Adres: …………………………………………………………………………………………………….

Tel/ Fax:

……………………………………………………………………………………………………

e-mail: …………………………………………………………………………………………………….

REGON: …………………………………… NIP: ……………………………...

Oferujemy/oferuję wykonanie ww. przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zapytania ofertowego za kwotę: ………………….. netto, …..% VAT, brutto …………………………, słownie ( ………………………………………………………………………………..………….).

Oświadczenia i informacje dla wykonawcy:

  1. W przypadku niezgodności ceny napisanej cyfrowo i ceny napisanej słownie rozstrzygająca będzie cena napisana słownie.
  2. Formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
  3. Oświadczamy, że:
    • powyższe ceny zawierają wszystkie koszty, jakie ponosi zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty;
    • w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia;
    • dysponuje/my* środkami finansowymi niezbędnymi do realizacji całego zamówienia;
    • zdobyłem/liśmy* konieczne informacje do przygotowania oferty;
    • zapoznałem(y)* się z treścią zapytania ofertowego i nie wnoszę/imy * do niej zastrzeżeń;
    • zapoznaliśmy się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobyliśmy wszelkie informacje konieczne do właściwego przygotowania niniejszej oferty;
    • oferujemy wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w terminie od………..do…………….
    • jeżeli nastąpią jakiekolwiek znaczne zmiany przedstawione w naszych dokumentach załączonych do oferty, natychmiast powiadomimy o nich zamawiającego;
    • faktury VAT/rachunki* będą płatne w terminie 21 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku* do siedziby zamawiającego:
  4. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty :

1)  ……………………………………………………………………………………………… ;

2)    ……………………………………………………………………………………………

 

Ja niżej podpisany/a ……………………………………………………………………………zam. ………………………………………. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z wykonywanym zamówieniem publicznym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). **

 

 

                                  

……………………………………                    ………………………………………………

              miejscowość, data                                                       podpis oraz pieczęć wykonawcy

 

 

 

*/ niepotrzebne skreślić

**/ oświadczenie powinno zostać wypełnione w przypadku, gdy wykonawcą jest osoba fizyczna

 

 

    Załącznik nr 2                                                                                                                       do Zapytania ofertowego

 

 

(pieczęć wykonawcy)

 

ZAMAWIAJĄCY:

Przedszkole nr 20 w Otwocku

  1. Majowa 230

05-400 Otwock

 

 

 

Składając ofertę w postępowaniu na ………………………………………………..  spełniamy warunki udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone      w zapytaniu ofertowym i

 

OŚWIADCZAM(Y)*, ŻE:

wskazany(i) powyżej wykonawca(y) spełnia(ją) warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

  1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
  2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
  3. zdolności technicznej lub zawodowej.
  4. nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

 

 

 

 

………………………………………                    ……………………………………………

              miejscowość, data                                                          podpis oraz pieczęć wykonawcy

 

 

*/  niepotrzebne należy skreślić

 

Data dodania: 2023-07-04 20:15:27
Data edycji: 2023-07-04 20:16:49
Ilość wyświetleń: 234
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej